fredag 27 juni 2008

Teater

Igår så hade vi barnvakt till Melvin. TACK LISA!!! Och var på teatern som min mamma är med och spelar i.
Den var grymt bra och det var kul att komma iväg och göra nåt kulturellt nån gång.
Här kommer länken där det finns lite bilder att titta på. http://teaterandan.gnosjo.2008.dinstudio.se/

Monica och hennes polare från Strängnäs kom hit igår och vi satt och drack vin och pratade skit till klockan var mitt i natten. Kul att träffa Monika igen, eftersom det var så länge sedan. Känns bara konstigt att Tara och Radja inte var med.
Båda har vi ju nu lämnat Henkan bakom oss, men jag måste erkänna att jag saknar diverse människor.
Speciellt nu i födelesdagstider. Anna och Enrica kommer äntligen att komma in i den respektabla åldern och kan nu känna sig lika "gamla och grå" som jag är numera:-))

Nu ska vi snart hem till mamma och äta rotmos och senare idag bär det av till Borås.

Ha en riktigt trevlig helg.

Kram, Madde

Inga kommentarer: