söndag 31 januari 2010

Luma hoppklass 1 Oskarsström

Eftersom jag är skadad så kan jag inte tävla med min lilla bruna böna så jag "hyrde" in en handler som körde henne åt mig igår.
Första loppet var bra även om det var en disk och Anna själv var missnöjd.
Sista loppet var så otroligt bra och både Anna och Luma var helt klart fokuserade till 100%.
Det känns som om det börjar lossna för min lilla höna. Nu känns det bara för jäkligt att jag inte själv kan tävla henne. Jag ber givetvis till Gud att jag ska bli bra i både foten och knäet så fort som möjligt, men just nu känns det tungt.
Jag är så glad och tacksam över att Anna körde henne igår!!! Tusen tack!!!
Det blir skönt att komma hem till Stockholm igen där det finns folk som kan hjälpa till. Tänkte hitta lite lämpliga kandidater som jag kan utnyttja till att tävla henne i vår. Både Sari och Åsa ligger ju nära tillhands.
Jag vill ju hålla igång henne och givetvis så vill man ju köra själv, men vad katten ska man göra i detta sunkiga läge?

Nåväl, här kommer filmen.
Ska väl även säga att referenstiden var 38 sekunder och den vinnande hunden hade en tid på 26.94 och Luma gick 25.44.
4.87 meter/sekund. Så nog är hon snabb den lilla vesslan.

3 kommentarer:

Ida Emilsson sa...

Helt sjukt bra!

Anonym sa...

Jättehärligt lopp!!
Bara starterna som behöver bli lite... stabilare;))
KRYA PÅ DIG!!!

/Anja o flock

Anonym sa...

Åh, vad jag längtar!!
Mycket snygga och läckra lopp!!!

Kramar Sari