måndag 18 januari 2010

Diva till salu!


Tiken Diva som är till salu!


Idag har valparna varit ute för första gången i snön.
Alla var lite skeptiska till en början utom Vilda som genast sprang rakt ut i snön med svansen rakt upp i vädret.
Efter ett tag slappnade alla av och hade riktigt roligt dom 5 min som vi var ute.

Har nu en tikvalp kvar som är till salu och hon heter Diva och är cool, rund och go.

Fler bilder kommer under fliken valpar under kvällen eller morgondagen beroende på vad våra valpar kräver av oss i kväll:-))

// Madde

3 kommentarer:

Martina sa...

Vilka goa tjockisar!

ElaRecur sa...

Hejsan!
Jag och min sambo går i funderingar på att skaffa hund.

Vi har fått tips av min mamma att kolla upp Kooiker.
Det verkar vara en ras som passar vad vi har tänkt oss och hur vi lever.

Min enda fråga jag har efter att ha läst massor om denna hund är; Hur är tikarna mot andra tikar/hundar? För vi har tänkt oss att skaffa en tik i så fall.

Hur mycket kostar en kooiker, ungefär? Ligger de i prisklass 8 000-12 000kr?

Vänliga hälsningar
Micaela Nyberg

Ida Emilsson sa...

Är inte det loppa å bilden? :P