söndag 4 november 2007

Valparna går mer och mer

Det har inte varit en rolig helg. Jag har legat i migrän sedan i fredags. Jag har så ont i skallen att det känns som om jag ska dö.
Livet suger kan man säga.
Testade i alla fall med att försöka vara social, men det sprack direkt. Det var bara att gå och lägga sig.
Har fortfarande ont men hoppas vid Gud att det går över.

Valparna har i alla fall börjat gå en hel del. Dom knatar på och det är vingligt värre, men det går i alla fall framåt.
Klippte klorna på allihotom för igår och det var inga som helst problem att ligga på rygg och bli ompysslad förutom för nr 2. Hon total vägrar!!! Hon är hal som en ål och inte still en sekund. Hon är inte lätt att ha och göra med alls.
Den som är mest social är Limpan. Hon blir hellycklig när man kommer och vill gärna upp i famnen. Egentligen är alla sociala utom tik nr 2. Hon vill klara sig själv...tycker hon.
Ja det ska verkligen bli kul att se vad det blir av dessa små underbara monster.

Ha en bra dag, Madde

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gå till en BEHANDLANDE massör (har en du kan ringa om du inte hittar nån) och berätta om din huvudvärk! 80 % av migrän och annan huvudvärk kommer från rygg och nacke. Det räcker inte med nån mysmassör, utan det ska vara någon som verkligen kan sin grej. Och du får kanske kosta på dig ett par gånger, men det är det värt! Det är inte SKÖNT att gå till en sådan massör, men det kommer att hjälpa!
Ett tips från mig som också haft huvudvärk i dagar ibland...
Åhza

G.E-Online sa...

Jag har lidit med dig i helgen Madde då jag sett hur himla ont du haft. Det Åhza skriver låter intressant. Jag skiter i om det kostar 5000 kr per gång, du bara måste testa detta Madde. Själv har jag varit ganska asocial denna helg då jag suttit mycket vid datorn, mest med vår hemsida som aldrig blir klar. Men, men, tids nog står man där med ett stort leende med alla uppdateringar gjorda.