torsdag 8 november 2007

Dålig


Usch jag vet att jag är dålig på att uppdatera min blogg. Det är nästan så att man skäms. Men jag får bara inte tiden till att räcka till.
Jag gör inte annat än söker jobb och boende på annan ort. Nu vill jag ifrån det här berget så fort det bara går. Jag har lessnat på stan totalt.
Det enda som egentligen håller mig kvar är mina underbara vänner. Hur ska jag klara mig utan mina vänner.Sjukt jobbigt måste jag säga.

Nu övergår jag raskt till valparna. Dom växer och frodas och det går undan i valplådan. Alla knatar på och det går bättre och bättre. Limpan som givetvis ligger i täten har redan börjat fatta hur man ska gå på ett halt golv. Hon tar det försiktigt och går sakta framåt med ett bra grepp. Dom andra tycker att det är lite läskigt när dom kommer utanför filten och backar bakåt för full motor. Dom har inte riktigt fått in tekniken.
Limpan och hane nummer tre är dom som är mest sociala just nu. Så fort man kommer inte i köket så går dom igång som små sirener.
Även när dom vaknar och det är tomt i köket så skriker dom och vill ha sällskap. Och det blir inte tyst förrän man lyfter upp dom.
SJUKT SÖTA!
Man märker att dom andra är på väg och att det är en stor förändring just nu. Dom är hur söta som helst men jag är ju mycket medveten om att dom snart kommer att förvandlas till små monster och bli helt ljuvligt galna och låta som en hel flock med brandlarm. :-))

Ha en bra dag

Ps. Givetvis så är det Limpan som är ute och går på bilden. Ds

Inga kommentarer: