lördag 21 november 2009

Lördag


Jag sitter och jobbar för fullt med vår nya hemsida.
Vår gamla bara strular och jag har tröttnat på att man inte kan uppdatera den.
Så snart så kommer den nya att hamna uppe i cybern och det känns kanon. Fattar bara inte hur lång tid det kan ta:-))

Idag har vi varit hos min gamla mormor och hälsat på. Hon är världens bästa mormor och jag hoppas att hon stannar kvar hos oss till lillknodden har kommit ut.

Hundarna har varit ute i skogen & röjt och vi har inte hunnit åka upp till fåren, det blev för mörkt. Så vi får ta igen det i morgon. Det blir lite lydnadsträning ute på gräsmattan och sedan gömma godis inne så att skallen får användas ordentligt.

Ikväll ska Melles underbara kusiner sova över och min kära mor kommer hit och äter middag. Vi ska njuta av min mans goda mat och sedan tro det eller ej, vi ska kolla både på dansbandskampen och på Robinson.
Jag som hatar dansband;-)! Men jag lovar att jag ska kolla och inte vara alltför kritisk:-)

Ha en trevlig kväll, Madde

Inga kommentarer: