torsdag 30 juli 2009

Snapphanefejden








Ännu en vecka har gått på semestern och jag fattar inte vad tiden tar vägen.
Vår första vecka så åkte vi hem till Sabina och Jörgen och vi tillbringade dagarna på Snapphanefejden med en massa tävlande.
Tara gick kanon första dagen med mig och sedan fick Sabina köra henne eftersom det krockade med Lumas lopp.
Lumas lopp var kanon. Jag är supernöjd. Men fick ett par rivningar och tyvärr gick ut ur slalom i en klass. Men jag är så himla nöjd med henne. Problemet är fortfarande kontaktfälten. Hemma så stannar och och trampar, men på tävling så drar hon som en avlöning.
Men i det hela är jag så nöjd med min lilla bruna fara:-)

Göran gjorde superfina lopp med Kiwi och i det stora hela tycker jag att dom gick från klarhet till klarhet.
Det måste ha varit Åsa som hypnotiserade honom på festen;-)) ASG!
Festen på Snapphanefejden var så himla rolig och underhållande och jag önskar att det blev fler sådana fester.

Melvin har varit helt otrolig på tävlingen och skött sig som en riktig prins. Men sen hade han sin lilla prinsessa Nea med sig i släptåg hela tiden också. Vilka underbara ungar!
Många foton har tagits men vi hinner inte lägga upp allt förrän efter semestern.

Dagen som vi hade ledigt tillbringade vi tillsammans med släkten. My och Niklas. TUSEN TACK för underbar mat och trevligt sällskap!

Måndagen efter tävlingen så åkte vi runt på Österlen tillsammans med Sabina, Jörgen, Nadine och Nea. Herre Gud vilken mysig dag. Helt underbart att få vara lite turist och bara njuta av den vackra omgivningen.
Tusen tusen TACK för er gästvänlighet och ert underbara sällskap! Detta måste vi göra om snart igen!

Nu har vi varit hemma i några dagar och jag har tvingat Göran att hjälpa till att städa och fixa här hemma. Melvins rum ser kanon ut och tvätten är äntligen upptvättad och hänger i garderoben. Efter ett besök i Ullared igår sä har vi införskaffat en massa saker till hemmet och nu ska vi njuta av en kväll i soffan och med en sommardrink i handen.

Ha en fortsatt trevlig sommar.

Kram, Madde med flock

1 kommentar:

Helena och Jill sa...

Hoppas att allt är bra med er? Länge sen vi hördes och ännu längre sen vi sågs!
Jag hoppas att vi kanske ses på nån tävling i sommar? :)

Kram Helena och Jill