söndag 11 januari 2009

Helgen går så fort

Helgen går som vanligt fort och man hinner inte med allt som skulle fixas.
Igår var jag uppe och tränade agility med Luma. Efter träningen så var jag ute på en långpromenad i skogen tillsammans med Anna-Karin, Mats och deras vovve Svea.
Ett skönt och behövligt pass.
Efter det var vi och fikade och sedan stack jag, Melvin och kusin Lisa till Töllstorpshallen och kollade på innebandy. Inte för att jag är direkt intresserad utan för att Melle ville gå dit.
Gnosjö vann mot Kalmar så lite roligt var det ju i alla fall.

Kvällen så var vi hemma och åt en god middag som jag gjorde för en gångs skull. Sedan kraschade vi i soffan och kollade på Körslaget.

Idag har vi ändrat lite på hemsidan och det arbetet fortsätter senare och mer uppdateringar kommer att göras.

Nu ska vi åka och bada tillsammans med Melvins båda kusiner Emilia och Jonathan.

Ha en fortsatt trevlig helg.

Kram, Madde

Inga kommentarer: