lördag 13 december 2008

Julhandlat


Idag har jag varit runt med min mamma och min son och handlat julklappar. Man kan säga att hälften är klara. Skönt som tusan.
Många fler än jag hade tydligen samma tankar och det kryllade av folk ute i varenda affär.
Efter många besök i olika butiker så gav i alla fall sonen upp och vi stack hem till min bror och åt lite lunch. Melvin fick sedan vara ute och leka med sina kusiner i snön. Dom hade tokroligt. Och det gäller ju att passa men det finns snö, för snart är alla denna vita underbara sällsynta nederbörd bara ett minne blott;-)

I morgon åker vi med till Ullared och sedan ska jag göra slingoer i skallen på min fd underbara granne och Göran kommer att stå vid spisen och laga god mat i vanlig ordning.
Tack Gud för att man har en egen kock i hemmet.

Trevlig helg, Madde med flock

Inga kommentarer: