måndag 17 mars 2008

Helgen






Helgen flöt på och jag fattar inte vart den tog vägen. Göran har jobbat natt i tre nätter och vi andra har hållt oss undan så att han har fått sova ifred.
Lördagen var jag först uppe och tränade hundarna sedan var vi på handboll och sist men inte minst käkade vi god middag hemma hos "mommo".
Kvällen tillbringades framför tv´n och melodifestivalen.
Vaknade på söndagen med migrän.IGEN! och var ändå ute i skogen i några timmar med Melvin och hundarna. Galet kul men jobbigt med skallen.

Idag måndag så har jag varit hos en naprapat och det var mycket skit som satt fast i nacken och ryggen. Har jäkligt ont just nu och är öm som en baby. Men jag hoppas att detta ska hjälpa mig. För vem orkar gå runt med huvudvärk dagarna i ända.
Ska tillbaka om två veckor igen.
TACK SNÄLLA MOSTER MONIKA för all hjälp och för att jag fick komma så snabbt. ME LOVE U LONG TIME!!!!!!!!!!!!!!!!

Kram, Madde

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jisses vad stor Pim har blivt och Luma, härliga bilder på vackra hundar med MYCKET trevlig & snäll Matte (okey då husse oxå)

G.E-Online sa...

Jag har missat att du lagt upp dessa bilder älskling. Kul att du uppdaterar din blogg igen. *puss*