torsdag 21 februari 2008

Klickerträning


Är lite trött i skallen idag efter jobbet. Men passade på att klickerträna Pim en liten stund. Denna underbara lilla hund är ju helt bedårande. Han fullständigt lyser när man tar fram klickern. Det är det roligaste som finns om ni frågar honom. Rumsrenheten är ok, men det händer fortfarande lite olyckor ibland.
Däremot så är han ett tuggmonster. Han är på allt som bara finns framför nosen. Idag är det ett stort hål i biabädden. Och det har han troligtvis passat på att göra när Göran sov och jag hade gått till jobbet eller så var det när jag satt på nätet och letade bilar:-))
Det är lite som att hälla vatten på en gås. Han bryr sig inte så mycket när man säger till honom:-)

Göran har varit iväg på en riktigt lång promenad idag och man märker att hundarna är duktigt trötta nu.

Melvin sitter och kollar på Bolibompa och jag passar på att skriva av mig.Göran är på jobbet.

I morgon ska Melvin vara hemma från dagis och när jag slutar jobbet ska vi åka till badhuset med kusin Lisa.
Förra gången var det så roligt att vi troligtvis kommer att göra detta till en fredagstradition.

Ha en riktigt trevig helg.

Kram, Madde

1 kommentar:

G.E-Online sa...

Älskade lilla Pim. Han verkligen lyser när han ser klickern. När vi var i Varberg och tävlade var det någon som tränade med klicker inne i ridhuset. Hur smart det nu kan vara. Pim blev jättenyfiken..........han ä la go.