onsdag 1 december 2010

Livet rullar på


Valparna är nu över en vecka och tiden rullar på.
Alaja är en supermamma och Marina är den bästa i hela världen. Jag måste säga att jag avgudar henne. ;-)

Savannah har börjat krypa som en tok här hemma och det går undan. Hon har även börjat ställa sig mot saker och river ner allt som man äger och har.
Det är nog en tidsfråga innan hon börjar att knata ordentligt.
Hon har även börjat säga, -TITTA och peka på allt möjligt. Enligt mig så är det hennes första ord.

Melvin har blivit stora killen och den bästa i hela världen. Jag känner mig lyckligt lottad som har en så underbar och fin son;-)

Hippie är helt galen som vanligt. Kiwi springer runt och tutar, Tara sitter och gör haren och Luma är skendräktig.
Livet är underbart!!!

Kram på er alla, Madde

Inga kommentarer: