onsdag 7 juli 2010

Barnen växer

Mycket har hänt sedan sist och jag fattar inte vart tiden tar vägen.
Melvin är hemma med mig på dagarna nu och det är både positivt och negativt. Jag städar och han stöker till. Så fort jag är klar med ett rum och tar nästa så är han genast där och stökar till och det är bara att börja om.
Han har tusen frågor om allt och hans standard fråga är: -VARFÖR?

På min FB så skrev jag att jag kommer att få sola topless eftersom Hippie har bitit sönder min BH och nu några dagar senare så var det en fantastisk kväll och det var en blänkande klar regnbåge ute. Då sa Melvin till mig att jag fick önska mig något. - Jag svarade att jag då ville ha ett hus och han kontrade genast med att.
- Men mamma är det inte bättre att du önskar dig en BH nu när du inte längre har någon;-)) ASG!

Savannah växer så att det knakar i fogarna och är så otroligt social. Hon vill mest vara med hela tiden. Hon är otroligt stark i nacken och vill inte ligga ner. Helst vill hon stå eller sitta upprätt.
Hon är nu 5 månader och jag kommer att lägga ut nya bilder på henne.

Kram, Madde

1 kommentar:

Martina sa...

Underbara ungar! Melvins kommentar var ju störtskön :)