tisdag 22 december 2009

Valparna öppnat ögonen

Så har man slutat jobbet för ett bra tag framöver. Det känns verkligen märkligt. Nu ska jag vara hemma med valpar och sedan med bebis.
Valparna har idag öppnat ögonen och börjar mer se ut som så hundar nu;-)
Vi håller på att julstöka för fullt men vi ska försöka få upp lite nya bilder på dom små liven.
Melvin är på dagis och ska sedan vara hemma i 3 veckor innan det är dags att gå tillbaka till dagis igen.
Det ska bli underbart att få tillbringa så mycket tid tillsammans med hela familjen.

Mitt julstöket, Madde

2 kommentarer:

Petra sa...

Visste inte att det var valpar på G. Hoppas allt är bra med både fyrbenta och er tvåbeningar!

Martina sa...

Nu har säckarna farit neröver! Hoppas jag fick med de kläder som du behöver, hör av dig om jag glömt något så får jag leta.
Kramar till er och ha en mysig nyårsafton!